-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
30 år med Fuso Canter i Europa
Med en årsproduksjon på 1.500 enheter startet produksjonen av Fuso Canter i 1980 ved fabrikken i Tramagal. Nå ruller det 10.000 av 7. generajson av samlebåndet årlig.

I dag er Fuso Canter å finne på veien i mer enn 30 land i Europa. Fra våren 2010 er Fuso Canter leveringsklar med motorer som tilfredsstiller den strenge utslippsnormen EEV.
For 30 år siden rullet den første Fuso Canter av produksjonsbåndet på fabrikken i Tramagal. Fabrikken i Tramagal som ligger 150 kilometer nordøst for Lisboa i Portugal, ble åpnet i 1964.
Den var da et ”joint venture” mellom Portugal og Frankrike og produserte biler for det portugisiske forsvaret. I 1990 overtok Mitsubishi Motors Portugal (MMP) fabrikken og i 1996 besluttet Mitsubishi Motors Corporation å konsentrere produksjon av Canter lastebiler for det europeiske markedet i Tramagal.
Fra 2003 har Fuso Canter vært en del av nyttekjøretøy programmet til Daimler AG.
I dag produseres Fuso Canter for over 30 europeiske land ved fabrikken i Tramagal og årsproduksjonen har steget fra 1.500 ved starten i 1980, til over 10.000 i dag.
Fuso Canter ble lansert første gang i1963 og dagens modell er 7. generasjon.
Fuso Canter vil fra våren 2010 bli standard med motorer som tilfredsstiller de strenge kravene i henhold til ”Enhanced Environmentally-friendly Vehicle” (EEV) normen. Den frivillige EEV-normen reduserer partikkelutslippet med cirka 1/3 i forhold til den allerede lovpålagte strenge Euro 5–normen.
Daimler AG eier 85% av Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation som har sitt hovedkontor i Kawasaki, Japan. I Norge importeres Fuso Canter av Bertel O. Steen AS.
Les også: Bertel O. Steen overtar Fuso Canter-agenturet fra MMC Norge