-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Bruktbilselger
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Møller Bil Etterstad:
Markedssjef
-
Bilia Norge AS:
Periodisk kjøretøykontrollør, (PKK) BMW Drammen
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
DRIVE Mobility AS:
Daglig leder
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Oslo Vest:
Produksjonsleder
-
Opplysningsrådet for Veitrafikken:
Administrerende direktør
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Bruktbilselger
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

– Gir oss mulighet til å utvikle helt nye løsninger og forsikringsprodukter
Tryg og ABAX innleder samarbeid og lanserer datadrevne forsikringsløsninger.
Forsikringsmarkedet har i stor grad vært uendret de siste tiårene.
Prismodeller og tilpasninger har vært gjort på generelt grunnlag for å kunne standardisere produktene.
Men med tilgang til nye mobilitetsløsninger og dataanalyse står forsikringsbransjen overfor store forandringer.
Nå melder Tryg, Skandinavias største forsikringsselskap og ABAX, Nordens største telematikkselskap, at de har inngått et strategisk partnerskap.
Nye løsninger
Sammen skal de utvikle helt nye, datadrevne forsikringsløsninger for bedriftsmarkedet.
ABAX og Tryg vil gjennom sitt samarbeid ta i bruk eksisterende teknologi på nye måter og kombinere selskapenes kompetanse, for å skape nye produkter som vil redefinere hvordan vi ser på forsikring.
– Vårt partnerskap med Tryg er en viktig milepæl i vårt strategiske arbeid med utvikling av nye data-drevne tjenester og produkter. Våre kunder vil oppleve at de får tilgang til helt nye tjenester som er tilpasset deres behov og forbruk. Det er også en spennende utvikling for forsikringsmarkedet i Norge, som vi er glade og stolte over å være en del av, forteller Morten Strand, CEO i ABAX.
Redusere skaderisikoen
– Med tilgang til mobilitetsdata fra ABAX -plattformen har vi et underlag som gir oss mulighet til å utvikle helt nye løsninger og forsikringsprodukter. Vi ser også muligheter for å redusere skaderisikoen, og i tillegg gjøre sjåførene mer bevisst på hvordan de kan redusere sitt klimautslipp. Det vil ha stor betydning for hverdagen til våre kunder, og blir en gamechanger for hvordan man tenker forsikring, sier Ingeborg Morken, direktør for Næringsliv i Tryg.
