-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Groovy vare-Nissan
Nå har Nissan sluppet det første bildet av et av sine Detroit-konsepter.


Nissan NV2500
Signaler
Dette er kanskje ikke den mest sexy drømmebilen man kan tenke seg til januars Detroit-utstilling. Men Nissans NV2500 er allikevel ganske spennende.
For det første forteller den at nå skal Nissan inn på det store varebilmarkedet. For det andre forteller modellen at her har vi antydninger av en verdensbil.
For selv om Nissan selv sier at dette er den største konseptbilen de noensinne har bygget, ser det allikevel ut til at den er på størrelse med en Transit, som Ford nå har begynt å importere til USA, men mindre enn en typisk amerikansk van som Dodge Sprinter.
Har en plan
Tidlig i år sa Nissan at de skulle inn på det amerikanske markedet med en familie på tre "Commercial vehicles", som skulle være konstruert fra ingenting. Helt nye biler. Og at de skulle bygges ved Nissans fabrikk i Canton, Mississippi.
Alle ser vel like godt som meg at etter dette ene bildet er det vanskelig å si noe om hva dette egentlig blir. Men den klare midjelinjen langs varerommet, antydningene av luftåpningene bak forhjulene, og smale vindusstolper sammen med den butte fronten egentlig gjør den ganske Tokyo-style groovy.
Med mindre studioteknikk vil den kanskje vise seg å bli en gedigen skuffelse.
Den tid den sorg.