-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Groovy vare-Nissan
Nå har Nissan sluppet det første bildet av et av sine Detroit-konsepter.


Nissan NV2500
Signaler
Dette er kanskje ikke den mest sexy drømmebilen man kan tenke seg til januars Detroit-utstilling. Men Nissans NV2500 er allikevel ganske spennende.
For det første forteller den at nå skal Nissan inn på det store varebilmarkedet. For det andre forteller modellen at her har vi antydninger av en verdensbil.
For selv om Nissan selv sier at dette er den største konseptbilen de noensinne har bygget, ser det allikevel ut til at den er på størrelse med en Transit, som Ford nå har begynt å importere til USA, men mindre enn en typisk amerikansk van som Dodge Sprinter.
Har en plan
Tidlig i år sa Nissan at de skulle inn på det amerikanske markedet med en familie på tre "Commercial vehicles", som skulle være konstruert fra ingenting. Helt nye biler. Og at de skulle bygges ved Nissans fabrikk i Canton, Mississippi.
Alle ser vel like godt som meg at etter dette ene bildet er det vanskelig å si noe om hva dette egentlig blir. Men den klare midjelinjen langs varerommet, antydningene av luftåpningene bak forhjulene, og smale vindusstolper sammen med den butte fronten egentlig gjør den ganske Tokyo-style groovy.
Med mindre studioteknikk vil den kanskje vise seg å bli en gedigen skuffelse.
Den tid den sorg.