-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Groovy vare-Nissan
Nå har Nissan sluppet det første bildet av et av sine Detroit-konsepter.


Nissan NV2500
Signaler
Dette er kanskje ikke den mest sexy drømmebilen man kan tenke seg til januars Detroit-utstilling. Men Nissans NV2500 er allikevel ganske spennende.
For det første forteller den at nå skal Nissan inn på det store varebilmarkedet. For det andre forteller modellen at her har vi antydninger av en verdensbil.
For selv om Nissan selv sier at dette er den største konseptbilen de noensinne har bygget, ser det allikevel ut til at den er på størrelse med en Transit, som Ford nå har begynt å importere til USA, men mindre enn en typisk amerikansk van som Dodge Sprinter.
Har en plan
Tidlig i år sa Nissan at de skulle inn på det amerikanske markedet med en familie på tre "Commercial vehicles", som skulle være konstruert fra ingenting. Helt nye biler. Og at de skulle bygges ved Nissans fabrikk i Canton, Mississippi.
Alle ser vel like godt som meg at etter dette ene bildet er det vanskelig å si noe om hva dette egentlig blir. Men den klare midjelinjen langs varerommet, antydningene av luftåpningene bak forhjulene, og smale vindusstolper sammen med den butte fronten egentlig gjør den ganske Tokyo-style groovy.
Med mindre studioteknikk vil den kanskje vise seg å bli en gedigen skuffelse.
Den tid den sorg.