-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Punktum for MAN-korrupsjon
Nåværende sjef for Volvo personbil, Håkan Samuelsson, har hatt en gammel korrupsjonssak hengende over seg etter at han sluttet som toppsjef hos MAN i 2009.

BETALING. OG BETALING: Omtrent samtidig med at Samuelsson sluttet som toppsjef i MAN i 2009, gikk konsernet med på å betale 150 millioner euro for å avslutte en sak om påstått korrupsjonspraksis i årene 2002 til 2009.
Det var en av de større korrupsjonssakene i Tyskland. Hele 59 MAN-kontorer og 7 private hjem ble raidet av politiet i forbindelse med forundersøkelsene.
Men det ble, viste det seg, ikke slutt med det. I fjor startet en rettsinstans i München igjen en undersøkelse rettet mot den tidligere sjefen.
En tidligere sjef for MANs revisorer hadde nemlig fortalt myndighetene at han, allerede i 2006, hadde informert Håkan Samuelsson om at det var «en mulig korrupt praksis» på gang i forbindelse med en avtale i Slovenia.
Nå er endelig den saken også avsluttet. Ved at Samuelsson betaler 500.000 euro til veldedige formål lukker den tyske retten bøkene.
- Helst hadde jeg tatt rettssaken, sa Håkan Samuelsson, men det er ikke forenlig med min nåværende rolle i Volvo. Dessuten har jeg lyst til å tenke tilbake på Tyskland med forholdsvis gode minner.