-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Skrinlegger fusjonsplaner
Planen om en mulig fusjon mellom Transportsentralen Lillestrøm SA og Transport-Formidlingen SA er skrinlagt.

Fusjonsforhandlingene mellom Transport-Formidlingen SA (TF) og Transportsentralen Lillestrøm SA (TSL) har pågått siden 2019.
Bakgrunnen for fusjonsforhandlingene var at transportsentralene ønsket å stå sterkere sammen for å møte utviklingen i transportbransjen.
Transport-Formidlingen SA omsatte i 2019 for 483 millioner kroner, med et resultat før skatt på 2,7 millioner kroner.
Transportsentralen Lillestrøm SA omsatte i 2019 for 455 millioner kroner, med et resultat før skatt på to millioner kroner.
– Utsiktene for å oppnå tilstrekkelig oppslutning blant andelseierne i vår organisasjon viste seg å bli vanskelig og fusjonsforhandlingene ble derfor avsluttet fra vår side, sier Dag Ove Aksland, styreleder i Transportsentralen Lillestrøm SA.
– Vi beklager at vi ikke kom videre i prosessen. Det er åpenbart at vi vil stå sterkere i den fremtidige konkurransen med en større transportsentral. Nå vil selskapene hver for seg jobbe med måter å møte den fremtidige konkurransen på, sier Gudbrand Kvaal, styreleder i Transport-Formidlingen SA.