-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Flere elektriske varebiler fra PSA
Nå er det de minste varebilene som står for tur: Peugeot e-Partner, Citroën ë-Berlingo og Opel Combo-e.

PSA har tidligere varslet at alle modeller fra konsernets merker skal være elektrifiserte innen 2025.
Varebilene er intet unntak. I disse dager er Peugeot e-Expert, Citroën ë-Jumpy og Opel Vivaro-e på vei ut i det norske markedet.
Importøren opplyser at over 1.200 kontrakter er signert, og det er før bilene lanseres for fullt i det norske markedet 18. januar. I desemberutgaven av bladet YrkesBil kan du lese første prøvekjøringsrapport.
Hakk i hæl følger nå de minste varebilene: Peugeot e-Partner, Citroën ë-Berlingo og Opel Combo-e, som alle også kan leveres i personbilutførelse.
Dette er samme bil som Toyota Proace City Electric, og denne gangen fikk Toyota lov til å røpe planene først – med en nyhetsmelding i går.
Dermed visste vi allerede at bilene kommer med en batteripakke på 50 kWt.
Skulle det oppstå behov for lading underveis, så støtter bilen 100 kw hurtiglading, samt at bilene kan leveres med enten 7,4 kw eller 11 kw ombordlader. Motoren yter 136 hestekrefter.
Varerom og nyttelast er tilsvarende som på modeller med forbrenningsmotor.
– Med tanke på hvor godt de større modellene har slått an, ser vi veldig frem til å tilby nok en elektrisk modellserie. Dette betyr at også det andre viktige varebilsegmentet i Norge skal bli helelektrisk, sier Roy Erik Johnsen, merkesjef for varebil i PSA Norge hos Bertel O. Steen.
Bilene skal vises i sin helhet i begynnelsen av 2021.