-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Volkswagen-ikon fyller 75 år
Den første Volkswagen Transporter-en, T1, ble produsert 8. mars 1950. Modellen har vært en viktig merkevarebygger for Volkswagen-konsernet. Nå vannes det litt ut med Ford-samarbeid.
I dag lever Volkswagen-ikonet videre i de tre produktlinjene Transporter/Caravelle, Multivan/California og ID. Buzz/ID. Buzz Cargo.
8. mars 1950 forlot den første Transporteren – eller T1 – produksjonslinjen i Wolfsburg.
Siden den gang har mer enn 12,5 millioner Volkswagen-busser fulgt etter – produsert i Hannover fra 1956.
Merkevarebygger
- Transporter har opparbeidet seg status som kult-kjøretøy i flere generasjoner, men samtidig løser den i moderne drakt jobben for håndverkere og bedrifter hver eneste dag, verden over, sier Eirik Irgens Kristoffersen, direktør for Volkswagen Nyttekjøretøy i Harald A. Møller AS.

Fra T1 til sjette generasjon T6.1, var én plattform grunnlaget for alle derivater – fra varebiler til campingbilikoner.
Siden den gang har bredden og fleksibiliteten utviklet seg videre, og i dag er Volkswagen ID. Buzz Cargo en moderne fullelektrisk utgave med tydelige linjer tilbake til mars 1950.

Syvende generasjon Volkswagen Transporter fikk sin verdenspremiere i Hannover i september i fjor, og interessen er stor i markedet for denne kjente merkevaren.
Samarbeid med Ford
Nye Transporter er utviklet i tett samarbeid med Ford og bilen er teknisk sett den samme som Ford Transit Custom. Begge modellene produseres ved Fords fabrikk i Tyrkia.
Nye Transporter vil tilbys i flere utstyrsversjoner og har en fra-pris på 523.900 kroner eks. MVA, levert i Oslo.