Forsiden | Varebil | Lastebil | Buss | Næringsliv | Brukte yrkesbiler | Linker | Innkjøpsguiden | Bok/Kalender | Abonnement
Til artikkelBildeoversikt |
Kanskje ikke så lett å se her, men instrumentene viser at bilen vi sitter i er i ferd med å hekte seg på bilen foran med en digital krok.
< 6 / 22 > |
![]() |
Her er bilene sammenkoblet, og den vi sitter i kjører i prinsippet av seg selv og følger ledebilens mønster til punkt og prikke, men av juridiske grunner må sjåføren holde hendene på rattet.
< 7 / 22 > |
![]() |
Knappen for sammenkobling sitter på rattet. Når sjåføren i bil nummer to trykker på denne, får fører i bilen foran spørsmål om han vil la bilen bak hekte seg på og kan akseptere eller avvise.
< 8 / 22 > |
![]() |
Alexander Adler fortalte om Transport Solutions, en ny konsulenttjeneste fra MAN hvor de bistår kunder med analyser og kalkyler i overgangen fra kjøretøy med forbrenningsmotor til elektriske kjøretøy.
< 9 / 22 > |
![]() |
Manfred Resch i MAN Digital Services prøvde å forklare forskjellen på VW Truck & Bus-plattformen RIO og MANs egne tjenester. Dette skal vi komme tilbake til på YrkesBil.no.
< 10 / 22 > |
![]() |
Flere bilder > Til artikkelBildeoversikt |