-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
Paccar i Pluss (for 66. år på rad)
Den store amerikanske lastebilprodusenten Paccar går nå inn i sitt 100. år. Og 2004 var nok et år i pluss, faktisk for 66. gang på rad.

Ingen grunn til å gå inn på tallene i detalj, la det bare være slått fast at etter 66 år i pluss, avslutter Paccar 2004 med rekord-resultater. Uten at det endelige resultatet er klart, har fjoråret bedret den gamle netto-resultatrekorden fra 1999 – den var på 584 millioner dollar.
Og alle lastebilene de produserer, Kenworth, Peterbilt og europeiske DAF har satt nye personlige rekorder i markedsandeler i fjor. I Europa klarte DAF 12,9 prosent markedsandel i over 15 tonn klassen, og de klarte 8,9 prosent i 6-15 tonn. Markedet for de tyngste har nok økt med 5 prosent i siste år, antar Aad Goudriaan, DAF Trucks presidenten.
Alle tre merkene produserte til sammen 124.000 biler i fjor, og i USA nådde både Peterbilt og Kenworth topp-posisjoner når kundetilfredshet ble målt. Dessuten viser den nye MX (For DAF XF og CF) -motoren at investeringer i det nye motorutviklings-senteret betaler seg. Der vil man blant annet kunne sy sammen optimale kombinasjoner av motorer, transmisjoner og eksosbehandlingssystemer, slik at innkjøpte og hjemmebygde komponenter kan integreres på optimalt vis.
Men siden aksjeeiertilfredshet er minst like viktig som kundetilfredshet, er det også verd å ta med seg at hvert eneste år siden 1941 har PACCAR delt ut utbytte. Imponerende også at i den stadig økende konkurransen, har de klart i minske utgiftene ved salg i forhold til salgstakt til rekordlave 3,6 prosent.
Her er det ingen fare for å få kredittvurderingen redusert til junk, nei.