-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Billig-Pajero på vei
Pajero Inform er betegnelsen på en noe ribbet versjon av den populære Mitsubishi-modellen. Ved å kutte i utstyrslisten, har importøren barbert prisene med 40.000 kroner.
319.900 kroner blir veiledende pris på Pajero Inform som varebil. Sammenlignet med Invite-modellen betyr det en prisreduksjon på 40.000 kroner. Motoren er den samme – en 2,5-liters diesel med 115hk, men utstyr som automatisk klimaanlegg, lyktespylere og lettmetallfelger er fjernet.
Tar opp kampen
Vi vet at mange 4WD kunder egentlig ønsker seg en Mitsubishi Pajero, men noen foretrekker en rimeligere utgave. Dette ønske kan vi nå innfri gjennom Pajero Inform, sier Lars Eik, markedssjef i Mitsubishi Motors Norge.
Med Pajero Inform vil vi ta opp kampen med merker som ligger i det noe laver prissjiktet og sikter oss inn mot potensielle kunder av modeller som Hyundai Terracan, Ssangyong Rexton og Suzuki Gran Vitara XL-7. Og ikke minst tror vi eiere av eldre Gallopere vil være interesserte i denne modellen. Foruten private eiere mener vi kommunale etater, landbruket, kraftlag, samt bygg og anlegg vil være typiske brukere i fremtiden.
Mitsubishi Pajero inform har bare vært tilgjengelig en kort periode, men vi har allerede merket stor interesse fra kundene, avslutter Eik.