-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Billig-Pajero på vei
Pajero Inform er betegnelsen på en noe ribbet versjon av den populære Mitsubishi-modellen. Ved å kutte i utstyrslisten, har importøren barbert prisene med 40.000 kroner.


Aksepterer du mindre utstyr, kan du spare 40.000 på en Pajero Inform
Aksepterer du mindre utstyr, kan du spare 40.000 på en Pajero Inform
319.900 kroner blir veiledende pris på Pajero Inform som varebil. Sammenlignet med Invite-modellen betyr det en prisreduksjon på 40.000 kroner. Motoren er den samme – en 2,5-liters diesel med 115hk, men utstyr som automatisk klimaanlegg, lyktespylere og lettmetallfelger er fjernet.
Tar opp kampen
Vi vet at mange 4WD kunder egentlig ønsker seg en Mitsubishi Pajero, men noen foretrekker en rimeligere utgave. Dette ønske kan vi nå innfri gjennom Pajero Inform, sier Lars Eik, markedssjef i Mitsubishi Motors Norge.
Med Pajero Inform vil vi ta opp kampen med merker som ligger i det noe laver prissjiktet og sikter oss inn mot potensielle kunder av modeller som Hyundai Terracan, Ssangyong Rexton og Suzuki Gran Vitara XL-7. Og ikke minst tror vi eiere av eldre Gallopere vil være interesserte i denne modellen. Foruten private eiere mener vi kommunale etater, landbruket, kraftlag, samt bygg og anlegg vil være typiske brukere i fremtiden.
Mitsubishi Pajero inform har bare vært tilgjengelig en kort periode, men vi har allerede merket stor interesse fra kundene, avslutter Eik.