-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Etterlengtet pickup
Hva? Er det virkelig Cybertruck?
Vi må helt tilbake til november 2019 da Elon Musk knuste den uknuselige sideruten på den flunkende nye Cybertruck.
Bilen som ikke så ut som noe annet – den var faktisk ganske enkel å brette med stiv papp – men, eller kanskje nettopp derfor, vakte enorm oppsikt.
Du kan trygt si at lanseringen ikke helt gikk etter planen, men veien ut til markedet har åpenbart heller ikke gått etter planen.
Den gangen var planen produksjon om to år, og en pris på $ 39.999.
– Det kan godt være den flopper helt, har Musk sagt underveis, – fordi den er så ulik alt annet som finnes på landeveien.
Men han har ikke fått testet publikums reaksjon i virkeligheten ennå. Sist lørdag dukket det imidlertid opp en tweet der et stort antall personer med hjelmer og sikkerhets-vester er avbildet så tett rundt noe at det er nesten umulig å se om det virkelig er en Cybertruck – slik bildeteksten sier.
Smart timing – så fikk folk noe å snakke om som kanskje vil overdøve den ventede skuffelsen over antatt fallende marginer når Tesla offentliggjør Q2-resultatene i natt.
Men det er en annen smart detalj her også. Ford satte nettopp ned prisene på F150 Lightning. Aksjekursene steg merkbart både hos Ford og Rivian og interessen for elektriske trucker var åpenbart for oppadgående igjen.
Med større oppmerksomhet rundt kanskje-Cybertruck vil noen muligens vente enda litt før de skriver kontrakt på noen av dem.
Men hvordan Tesla-prisen ser ut sammenliknet med de som allerede er på markedet, er det ingen som aner.
De gamle prisene forsvant plutselig fra Cybertruck-siden i oktober 2021 – uten noen forklaring. At de har produsert Job # 1 på fabrikken i Austin er ikke nok til at nettsiden sier noe mer. Der blir du bare invitert til å betale 100 dollar for å få en plass i køen.
På et aksjonærmøte i mai sa Elon Musk at han kunne tenke seg å produsere en kvart million Cybertrucks i året. Analytikere fra Deutsche Bank regner ifølge Automotive News med at Tesla endelig vil levere – men ikke flere enn 2000 slike biler i år.