-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Bilteknisk konsulent
Gjensidige forsikring ASA
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Avdelingsleder
Fremtind Forsikring AS:
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
-
Teknisk Support - Kursinstruktør
Robert Bosch AS

DAF av veien
De nye anleggskjøretøyene XDC og XFC fra DAF skal fungere like godt utenfor veien, som på veien.
Dermed begynner DAFs nye modellgenerasjon å bli ganske komplett.
Fra før er XD-, XF-, XG- og XG+-seriene lansert, og nå kommer søsknene XDC og XFC.
Om du ikke trenger ta den helt ut med et rendyrket anleggskjøretøy, tilbys også Extra Robust-versjoner av XD og XF for for bruksområder der det kreves kjøretøy som tåler litt mer, uten at det er behov for fulle offroad-egenskaper.
Røffere uttrykk
Utseendemessig kjennetegnes de nye anleggsbilene av den dominerende svarte grillen og en robust stålstøtfanger, radiatordekselet i stål og to LED-tåkelys – dypt innfelt i støtfangeren for bedre beskyttelse.
Det fleksible nedre stigtrinnet er nok også praktisk, men tilgjengelig kun som tilleggsutstyr.
Nye XDC og XFC har bakkeklaring på opptil 40 centimeter og det DAF omtaler som en tilnærmingsvinkel på 25 grader.
Begge modellene er tilgjengelige i oppsett med 8x4-, 6x4- og, for første gang, 4x2-akselkonfigurasjon.
Tandemboggier
Et utvalg tandemboggier står også på menyen: Fra en 19-tonns lett tandemboggi med enkel reduksjon (SR1132T), bladfjæring og skive- eller trommelbremser til 21- og 26-tonns varianter (SR1360T) med enkel reduksjon, skivebremser og luftfjæring.

For tungtransport og offroad-bruk er 21- og 26-tonns tandemboggier også tilgjengelig med navreduksjon (HR1670T).
Tandemboggiene er tilgjengelige med et bredt utvalg av alternativer for bakakselutveksling fra 3.46 : 1 til 7.21 : 1.
6x4 og 8x4
Hele utvalget av DAF-tandemboggisett er også tilgjengelig for de nye veigående modellene med 6x4- og 8x4-aksler, som trenger stor trekkraft og høy nyttelast.
For bruksområder som av og til krever ekstra trekkraft,
tilbyr DAF et hydraulisk alternativ for forhjulsdrift for
4x2-trekkvogner i XD-, XDC-, XF- og XFC-seriene. PXP-systemet kan aktiveres med en bryter på dashbordet.
Under skallet er det de nyeste PACCAR MX-11- og MX-13-drivverkene med TraXon-girkasse som gjør jobben. Disse automatiserte girkassene kan utstyres med dedikert offroad-programvare og ASR-off- og Rock-Free-funksjoner for henholdsvis å komme i gang på glatte forhold og for rask gynging for å frigjøre et fastkjørt kjøretøy i røft terreng.
Et bredt spekter av kraftuttak (PTO) loves også.
Enkel påbyggmontering
DAF er ikke snauere enn at de påberoper seg «bransjeledende påbyggervennlighet», noe som også inkluderer forhåndsdefinerte «Plug and Play»-alternativer.
I tillegg muliggjør programvareintegrering forenklet datadeling og kommunikasjon mellom kjøretøy og påbygg.