-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Nok en snutebil på gang
Og spionbildene viser denne gang en bil vi kan kommer til å se på flere kontinenter.

SPIONBILDER: I følge våre kilder i Carparazzi er dette bilder av en splitter nye Fiat Ducato på gang, en bil som kan dukke opp her hjemme allerede i løpet av neste år.
Men det betyr som vanlig blant varebiler også spennende tider for konkurrerende modeller fra andre merker.
Det forklarer blant annet hvorfor Fiat nylig har besluttet å investere rundt 550 millioner euro i fabrikken SevelSud i Italia.
Her bygges ikke bare Ducato, men også Peugeot Boxer og Citroen Jumper på samme plattform.
Samtidig er det grunn til å tro at nye Ducato kan få betydelig innvirkning på første oppdatering av Ram ProMaster.
Denne amerikanske varebilen, som er en del av porteføljen til Chrysler-gruppen, nå under Fiat-styring, er nylig lansert som 2014-modell over there.
Utvikling og design globaliseres i Fiat-Chrysler. Det kan føre til en oppdatert ProMaster mye raskere enn den vanlige 7-årssyklusen for denne kategorien biler.
Ram ProMaster bygges for øvrig i Saltillo I Mexico for de Nord_Amerikansek markedene.
Og det bringer oss over på en virkelig amerikanske spesialitet, men som nå brer seg også på nye europeiske biler: Snutebilen slår tilbake!
Så får det være at det ikke er nye og bedre smak hos EU-byråkratene som er årsaken, men at man tar stadig mer hensyn til forgjengerne som skal kjøres på i årene som kommer.