-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Nok en snutebil på gang
Og spionbildene viser denne gang en bil vi kan kommer til å se på flere kontinenter.

SPIONBILDER: I følge våre kilder i Carparazzi er dette bilder av en splitter nye Fiat Ducato på gang, en bil som kan dukke opp her hjemme allerede i løpet av neste år.
Men det betyr som vanlig blant varebiler også spennende tider for konkurrerende modeller fra andre merker.
Det forklarer blant annet hvorfor Fiat nylig har besluttet å investere rundt 550 millioner euro i fabrikken SevelSud i Italia.
Her bygges ikke bare Ducato, men også Peugeot Boxer og Citroen Jumper på samme plattform.
Samtidig er det grunn til å tro at nye Ducato kan få betydelig innvirkning på første oppdatering av Ram ProMaster.
Denne amerikanske varebilen, som er en del av porteføljen til Chrysler-gruppen, nå under Fiat-styring, er nylig lansert som 2014-modell over there.
Utvikling og design globaliseres i Fiat-Chrysler. Det kan føre til en oppdatert ProMaster mye raskere enn den vanlige 7-årssyklusen for denne kategorien biler.
Ram ProMaster bygges for øvrig i Saltillo I Mexico for de Nord_Amerikansek markedene.
Og det bringer oss over på en virkelig amerikanske spesialitet, men som nå brer seg også på nye europeiske biler: Snutebilen slår tilbake!
Så får det være at det ikke er nye og bedre smak hos EU-byråkratene som er årsaken, men at man tar stadig mer hensyn til forgjengerne som skal kjøres på i årene som kommer.