-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Salgsstart for Toyotas lille elvarebil
Etter at Toyota gjennom samarbeidet med PSA, nå Stellantis, fikk tilgang på en modell også i segmentet for små varebiler, dekker produktporteføljen deres etter hvert store deler av det norske varebilmarkedet.
Det er vel kun i segmentet for de største kassebilene de nå ikke er til stede.
Nå kan de imidlertid plusse på med en variant til, som innebærer en betydelig utvidelse av produktutvalget innen elektrifiserte lette varebiler (som også kommer i en personbilvariant).
Importøren opplyser nå at lansering av Proace City Electric i Norge vil skje i november.
Bilen vil komme i flere ulike utgaver: varebil i standard (L1:4.4 m) og lang (L2:4.75 m) utgave. De kommer i ulike utstyrsgrader, med variasjon i antall vinduer i lasterommet og den slags, men felles er at alle leveres med sidehengslede bakdører med vindu.
Lithium-ion batteriet er plassert under vareromsgulvet. Med 216 celler organisert i 18 moduler, har batteriet en kapasitet på 50 kWt.
Rekkevidden er 271-274 km i L1-versjon og 269 km i L2-versjon.
Alle Proace City Electric modellene har en elmotor som yter 136 hk/100 kW, med drift på forhjulene, og har en topphastighet på 135 km/t.
I Power modus kan den akselerere fra 0-100 km/t på mellom 11.2 og 11.7 sekunder avhengig av versjon, og fra 80 til 120 km/t mellom 8.9 og 9.4 sekunder avhengig av versjon.
Samtidig opplyses det nå hva bilen skal koste:
- Proace City Electric L1 (50kWt) Basic: 293.500
- Proace City Electric L1 (50kWt) Comfort: 327.500
- Proace City Electric L2 (50kWt) Comfort: 337.500
Priser er oppgitt ekskl. frakt og leveringsomkostninger.