-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dette skal gjøre veiarbeid tryggere
Ford har utviklet et eget lysende panel som skal gjøre bilene og veiarbeiderne tryggere og synligere langs veien på mørke kvelder.

De elektroniske synlighetspanelene er ikke avhengig av andre lyskilder for å lyse opp. De røde stripene lyser ved hjelp av elektrisitet som går gjennom et tynt lag fosforgass.
Teknologien som Ford nå tar i bruk, blir allerede anvendt i cockpiten på fly og på skjermer som er i bruk i forsvaret.
– Målet vårt er å gjøre det tryggere for de mange som utfører svært viktig arbeid langs veiene våre. Da vi utviklet paneler som kan lyse uten å være avhengig av andre lyskilder gikk det bokstavelig talt opp et lys for oss, sier Chief Program Engineer, Special Vehicle Options i Ford Europa, Simon Robertson.
Sammen med Northumbrian Water Group i Storbritannia har de testet panelene i praktisk bruk og sett på effekten, også når andre sjåfører kjører uten frontlysene på.
– Dette vil forbedre sikkerheten, ikke bare innenfor vår sektor, men i andre større flåter rundt omkring i verden. Det vil gjøre våre ansatte som jobber langs veiene sikrere og langt mer synlig, sier Transport Manager i Northumbrian Water Group, Kate Wilson.
De såkalte «Electronic High Visibility Panels» er allerede tilgjengelig for salg til både Ford Transit 2T og Transit Custom i Storbritannia. Panelene skrus enkelt på med en bryter inni kupeen.
Ford undersøker muligheten for å selge de lysende panelene også i andre europeiske markeder.