-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Istrail inn i Sverige
Den største nyheten på Lastbil 2006 på Elmia i Jønkøping, var at Istrail etablerer seg midt i løvens hule med Sverige-kontor i Gøteborg.
Istrail har vært svært dyktige til å holde tett med at de planla en forholdsvis storstilet invasjon i Sverige. Men på Elmia ble Istrail AB behørig sendt av stabelen. Og det var ikke lite de hadde med seg for fremvisning til det svenske markedet heller.
Jarle Nitteberg, selger på Istrails Jessheimkontor, skal den nærmeste tiden hjelpe den nye Sverige-sjefen Bjørne Reuterlid med oppstartsfasen i Gøteborg.
- Vi satser selvsagt tungt på dumperne. Jeg har vært hos både Sörling og Zetterberg og gjort det klart at vi nå venter den samme gjestfriheten av dem som vi nordmenn har vist dem i alle år, fortsetter Nitteberg. Og forklarer at Istrails satsing i Sverige selvsagt er svært seriøs, og at de bygger ut service- og ettermarkedstjenestene i Sverige parallelt med salgsapparatet.
– Ja, vi ligger heller litt foran på servicesiden, hevder han.
En indikasjon på at Istrail tar Sverige seriøst fikk vi på Elmia. Midt på standen sto en fire-akslet krokløft-henger, bygget i henhold til svenske totallengder.
– Det er dessuten en glider, i motsetning til krokløfthenger med rullebaner, forklarer han. – De kommer også til Norge nå. Endelig har norske brukere fått øynene opp for disse.