-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Istrail inn i Sverige
Den største nyheten på Lastbil 2006 på Elmia i Jønkøping, var at Istrail etablerer seg midt i løvens hule med Sverige-kontor i Gøteborg.

Istrail har vært svært dyktige til å holde tett med at de planla en forholdsvis storstilet invasjon i Sverige. Men på Elmia ble Istrail AB behørig sendt av stabelen. Og det var ikke lite de hadde med seg for fremvisning til det svenske markedet heller.
Jarle Nitteberg, selger på Istrails Jessheimkontor, skal den nærmeste tiden hjelpe den nye Sverige-sjefen Bjørne Reuterlid med oppstartsfasen i Gøteborg.
- Vi satser selvsagt tungt på dumperne. Jeg har vært hos både Sörling og Zetterberg og gjort det klart at vi nå venter den samme gjestfriheten av dem som vi nordmenn har vist dem i alle år, fortsetter Nitteberg. Og forklarer at Istrails satsing i Sverige selvsagt er svært seriøs, og at de bygger ut service- og ettermarkedstjenestene i Sverige parallelt med salgsapparatet.
– Ja, vi ligger heller litt foran på servicesiden, hevder han.
En indikasjon på at Istrail tar Sverige seriøst fikk vi på Elmia. Midt på standen sto en fire-akslet krokløft-henger, bygget i henhold til svenske totallengder.
– Det er dessuten en glider, i motsetning til krokløfthenger med rullebaner, forklarer han. – De kommer også til Norge nå. Endelig har norske brukere fått øynene opp for disse.