-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mercedes-Benz vil satse tungt på varebiler
Mercedes-Benz Norge er ikke fornøyd med salget av varebiler. Direktør Arne Berg sier at de nå vil ta en langt mer offensiv rolle og målet er krystallklart:

- Jeg kan ikke se noen som helst grunn til at vi skal ha en så lav markedsandel på varebiler, sier han. 2 til 3 prosent for vårt strålende program, er rett og slett ikke bra nok.
- Mercedes-Benz har aldri hatt bedre varebilprogram!
- Jeg slår bare fast at vi har de beste produktene. Vi har det bredeste utvalget. Vi har varebiler fra Vito opp til de mest utrolige Sprinter-varianter. Dette programmet fortjener et langt annet fokus, og det vil komme. Ikke over natten – men gradvis.
- Hva må det rettes på?
- Vi må se på hele distribusjonsstrukturen for varebilene. Hvor vi er sterke, og hvor vi er svake. Vår posisjon skyldes utelukkende oss selv.
- Egne varebilfolk?
- Ja, i hvert fall medarbeidere ute hos alle forhandlere som kan og tenker varebil.
- Mercedes-Benz har ingen liten varebil?
- Nei, og det er riktig. Det betyr at vi kan bruke all vår energi på de modellene vi allerede har i modellprogrammet. Der er det mer enn nok av utfordringer.
- Kampen blir mot VW Transporter og Toyota HiAce!
- De er størst, og de må vi utfordre. Jeg er imponert særlig hva Toyota Norge får ut av HiAce som jo ikke akkurat er noen ungdom. Jeg mener Mercedes-Benz i dag kanskje har det mest moderne og omfattende varebilprogrammet. Det må vi utnytte og bruke mer til vår fordel.