-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Renault dropper Transportmessen
Transportmessen i Lillestrøm i september blir ett merke fattigere. Det franske merket satser på andre aktiviteter i Norge.
- Vi har etter mange overveielser bestemt oss for å satse på andre aktiviteter i Norge, sier Jan Pedersen, Commercial Trucks Manager i Renault Trucks Nordic i en pressemelding.
Pedersen understreker at det fortsatt er store planer for Renault Trucks Norge, for både egen organisasjon og nettverket. Målet er en markedsandel på 5 prosent i 2011.
- Beslutningen om ikke å delta i Lillestrøm var absolutt ikke enkel å ta, sier marketingsjef Bitten Vesterlund, og forklarer:
- Vi har i år deltatt på to andre messer i Norden med blandede resultater, og har derfor nøye overveid om messer er det riktige for oss akkurat nå. Og vår konklusjon er, at vi kan gjøre mer ved å bruke våre ressurser på andre marketingaktiviteter.
- Vi er av den oppfatning av slik situasjonen er akkurat nå, vil vi kunne oppnå mer ved å investere direkte i våre kunder, og fokusere våre ressurser på dem.
Vesterlund lover at Renault utover sommeren og høsten vil kjøre flere kampanjer i Norge med ”supergode tilbud til norske kunder”.