-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
NV200 - ikke som alle andre
Nissan valgte å gjøre det alene da de ville ha en ny, liten varebil.


Varebilansvarlig Knut Borgen (t.v.) og direktør Terje Lundgaard i Nissan Norge har store forhåpninger NV200:
Renault eier Nissan, og en av intensjonene var å utvikle biler sammen. Slik har det til nå vært
med varebiler, der eneste forskjellen har vært navnene. Men når det gjelder små varebiler skiller de lag.
Mens Renault fortsetter med Kangoo, har Nissan utviklet sin helt egne modell, NV200.
Det er to år siden Nissan første gang viste NV200, som erstatter Kubistar. Nå er den lansert i Norge.
NV200 kommer her til landet foreløpig i en versjon med 4,2 m3 varerom og kun med forhjulsdrift. Bilen har en 1,5-liters dieselmotor på 85 hk.
Det kan komme en alternativ motor med 108 hk i 2011. NV200 vil også kunne leveres som personbil, med to eller tre seterader.
Annerledes
Nissan NV200 skiller seg ut fra mange andre varebiler, med større komfort men også at den kommer i så få varianter.
Mens konkurrentene har biler i lang og kort versjon, driver Nissan med variantbegrensning.
NV200 er en toseter, mens konkurrenter som Berlingo og Partner er tresetere. Selv med en
totallengde på 4,40 meter har lasterommet plass til to euro-paller, og har en lengde på 2,04 meter.
Det er enkelt å laste og losse varer, da bakdørene kan svinge helt rundt. Bilen leveres standard med en sidedør (skyvedør), men kan også leveres med en skyvedør på hver side.
ABS-bremser og bremseassistanse er standard. Det samme er to kollisjonsputer. Sidekollisjonsputer og elektronisk stabilitetsprogram leveres bare på de dyrere
utstyrsvariantene (Comfort plus og Premium).
Premium-utgaven har ryggekamera som standard.