-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
VW går for Amarok
Volkswagen har ved et par anledninger vist en konsept-pickup. Nå har modellen fått grønt lys. Navnet blir Amarok.

Det er den såkalte 1-tonnsklassen som nå får en ny utfordrer. VW er fornøyd med navnevalget som de mener er lett å huske samtidig som det er enkelt å kommunisere på de fleste språk. Det bekreftes av språkeksperter fra en rekke av VWs store markeder som har deltatt i prosessen.
Med en lengde på 5,18 meter snakker vi om en relativt stor pickup. Den er for eksempel nesten 30 cm lenger enn en kort Transporter pickup, og bare 11 cm kortere enn den lange utgaven. Bredden er 1,9 meter og danner grunnlag for et stort lasteplan.
Nye Amarok skal produseres ved Volkswagens anlegg i Argentina og kommer til Norge først høsten 2010. Dermed kaster VW seg inn i et segment hvor det er flust med konkurrenter, primært fra de japanske merkene.