-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Renault er bio-klar
Renault lanserte nylig nye modeller av Trafic og Master på hjemmemarkedet. De kan kjøres på B30.

Trafic 2.0dCi B30 og Master 2.5 dCi B30 er de første kommersielle bilene fra Renault som er klargjort for å kjøres på B30 biodiesel. Trafic leveres med B30-motorer som yter 90 eller 115 hk mens Master-programmet byr på 2,5-litere med 100 eller 120 hk. Bilene kan tanke standard diesel eller såkalt B30 som er en blanding av tradisjonell diesel og 30 % biologisk fremstilt diselolje.
Renault anser biodiesel som viktig på veien mot lavere CO2-utslipp siden teknologien er relativt enkel å tilpasse for masseproduksjon.
I såkalt well to wheel (kilde til hjul) regnskap kan 30 % biodisel gi inntil 20 % lavere CO2-utslipp, avhengig av biologisk opphav. Siden de er produsert av planter og biomasse er biobrennstoff også fornybare og kan derfor føre til redusert bruk av fossile drivstoffer.