-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Thermo King avslørte Renault-hemmelighet
Kollega Torstein Magelssen i YrkesBil er på presseseminar med Thermo King i Spania. Der satte han i morges kaffen i halsen.

Thermo King er stort USA-basert selskap som driver med kjøleteknikk for transportbransjen, det være seg skip, containere eller biler. Direktør Pascal Richard holdt under fanen From farm to fork, et foredrag som omhandlet viktigheten av den uavbrutte kuldekjede.
Samtidig presenterte han et nytt, avansert klimaanlegg for førerhus med betegnelse MOPACC (Mobile Power and Automatci Climate Control), det første i Europa som varmer og kjøler førerhuset basert på egen dieselvarmer. Systemet - fortalte han - vil bli tilgjengelig i nye Renault Magnum.
Hæ?? Sa de fremmøtte journalistene. Riktignok har ryktene lenge versert om en ny tungbil-serie fra Renault neste år, men den franske produsenten har selv enda ikke røpet noen detaljer. YrkesBil har omtalt ny Renault Magnum tidligere. Det forventes at modellserien skal utstyres med Volvos D12 drivlinje etter at Volvo nå har overtatt Renault lastebiler.
Men vi kan vel allerede nå konstatere at den får et behagelig og miljøvennlig inneklima.