-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bergen utvider trolley-systemet
Vestlandshovedstaden blar opp 50 millioner kroner for å forlenge linje 2.

Norges siste gjenlevende trolleybusslinje, linje 2 i Bergen som har vært i drift siden 1957, har vært truet av nedleggelse mange ganger.
Nå vil Hordaland fylkeskommune imidlertid bruke 50 millioner kroner på å utvide trolleybussystemet i byen.
Det skal skje gjennom å forlenge dagens linje 2 fra Sentrum til Laksevåg. Dette innebærer forlengelse av linjen med 5,5 kilometer, med parallelle linjer, kommer det frem i en anbudsutlysning.
Prosjektet skal gjøre bruk av ladbare hybridbusser med batteridrift, og ikke utelukkende busser avhengig av kontaktledning (KL).
Linjen vil bli etablert langs eksisterende veinett, hvorav cirka 4,5 km etableres med KL-nett i begge retninger.
For den resterende ene kilometeren i sentrum vil bussene benytte batterireserve om bord.
Prosjektet vil ifølge anbudsutlysningen omfatte design, forsyning, installasjon, testing og igangsettelse av alt nødvendig utstyr for et KL-system og tre likeretterstasjoner for strømforsyning, inkludert all tilhørende kabling.