-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Bergen utvider trolley-systemet
Vestlandshovedstaden blar opp 50 millioner kroner for å forlenge linje 2.
Norges siste gjenlevende trolleybusslinje, linje 2 i Bergen som har vært i drift siden 1957, har vært truet av nedleggelse mange ganger.
Nå vil Hordaland fylkeskommune imidlertid bruke 50 millioner kroner på å utvide trolleybussystemet i byen.
Det skal skje gjennom å forlenge dagens linje 2 fra Sentrum til Laksevåg. Dette innebærer forlengelse av linjen med 5,5 kilometer, med parallelle linjer, kommer det frem i en anbudsutlysning.
Prosjektet skal gjøre bruk av ladbare hybridbusser med batteridrift, og ikke utelukkende busser avhengig av kontaktledning (KL).
Linjen vil bli etablert langs eksisterende veinett, hvorav cirka 4,5 km etableres med KL-nett i begge retninger.
For den resterende ene kilometeren i sentrum vil bussene benytte batterireserve om bord.
Prosjektet vil ifølge anbudsutlysningen omfatte design, forsyning, installasjon, testing og igangsettelse av alt nødvendig utstyr for et KL-system og tre likeretterstasjoner for strømforsyning, inkludert all tilhørende kabling.