-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Erfaren bransjemann ny bruktsjef hos MAN
MAN Truck & Bus Norge AS har ansatt Petter Lende (44) som ny sjef for bruktbilavdelingen TopUsed. Dette er nyeste av en lang rekke endringer i MAN-organisasjonen det seneste året.

Petter Lende tiltrådde stillingen 1. januar og har dermed nå det operative ansvaret for TopUsed-avdelingen i MAN Truck & Bus Norge AS.
Han tar dermed over stillingen etter Bogdan A. Lis, som i fjor høst sluttet og gikk til forsikringsselskapet If.
Lende kommer fra jobben som verkstedsjef i Multimaskin AS, og har tidligere jobbet 13 år i Møller-systemet hvorav de siste syv årene som bruktbilsjef hos Erik Arnesen Bryn AS.
Han har fagbrev som mekaniker på lette kjøretøy og har jobbet som biloppretter i flere år.
– Jeg ser frem til å videreføre det gode arbeidet som gjøres og er gjort i TopUsed. I tillegg gleder jeg meg til nye utfordringer og sette i gang med noen nye ideer, uttaler Lende.
MAN Truck & Bus Norge AS har nylig hatt flere fornyelser i organisasjonen:
I februar 2020 ble Stefan Thyssen ansatt som ny administrerende direktør for MAN Truck & Bus Skandinavia, med øverste ansvar for det norske markedet.
I oktober valgte Thyssen å omorganisere, ved å gå bort fra felles salgsledelse mellom Norge og Sverige.
Og i løpet av tre måneder gjennom høsten ble hele bussavdelingen fornyet.