-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hino tettere på skateboard
Hino har samarbeidet med den israelske skateboard-produsenten, REE Automotive, før. Da endte det med en bil de kalte FlatFormer. Nå har de to gått inn i et enda tettere forhold.

Det nye prosjektet til Hino og REE er intet mindre enn å «skape ny verdi for samfunnet ved å tilby neste generasjons mobilitet for kommersielle produkter.»
En strategisk forretningsavtale kaller de det.
Hino, stor lastebilprodusent i Japan. REE en israelsk mobilitets-startup som har vist en rekke elektriske ‘skateboards’ egnet for alt fra mikrobiler til store lastebiler.
Vi så den store lastebilen på siste IAA i Hannover. Den var åpenbart så interessant at partene skal gå lenger med ideen.
Sammen skal de utvikle en modul plattform med den samme REEcorner-teknologien vi så på FlatFormer. All elektronikk og opphengning og drivlinjen ligger i dette brettet.
På toppen skal det legges en nyutviklet Mobility Service Module.
I den kan man frakte personer eller gods, eller den kan bringe service til kunder – selskapene sier den skal kunne tilpasses en rekke av dagens og fremtidens kundekrav. Og at den skal legge merverdi til data-styrte tjenester.
Mobilitets-service-modulen kan også tjene som en stand-alone enhet. Kobles av brettet som da kan dra av gårde og finne en ny modul for å utføre andre oppgaver.
Den gamle blir stående tilbake som en pakkeutleveringshub, eller et venteværelse, eller som et midlertidig gatekjøkken.
Bare fantasien begrenser.
- Ree er et visjonært selskap, og jeg er overbevist om at denne avtalen vil bli en viktig driver for Hino når vi nå er i ferd med å skape merverdi i kommersielle mobilitetsløsninger som også er i harmoni med fremtidens miljøbehov, sa Yoshio Shimo, Hinos CEO.