-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Mer varebilsamarbeid mellom Toyota og PSA
Fra slutten av 2019 skal PSA levere en kompakt varebil til Toyota, som vil tilbys som en Toyota-modell på tvers av Europa.

Varebilen vil altså bli en Toyota-variant av nylig lanserte Peugeot Partner, Citroën Berlingo og Opel Combo.
Toyota har per i dag ingen varebil i det europeiske markedet i segmentene under Proace, så de fyller med dette et viktig «hull» i nyttekjøretøyporteføljen sin.
I likhet med sine tre søsken, skal også Toyotaen produseres på PSAs fabrikk i Vigo i Spania.
PSA og Toyota Motor Europe (TME) begynte samarbeidet om mellomstore varebiler i 2012, med Toyota Proace som produseres ved PSAs fabrikk i Hordain i Frankrike. Dette er som kjent samme bil som Peugeot Expert og Citroën Jumpy.
Etter at PSA kjøpte Opel, er det varslet at også nye Vivaro skal bygges på den samme EMP2-plattformen.
For fremtidige varebiler kommer Toyota til å bidra med industrielle investeringer og med å dekke utviklingskostnader.
«Målsetningen med det tettere samarbeidet er at begge selskaper skal bruke sine respektive styrker for å tilby både kompakte og mellomstore varebiler i Europa, og på den måten optimalisere utviklings- og produksjonskostnadene», skriver selskapene i en pressemelding.