-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mer varebilsamarbeid mellom Toyota og PSA
Fra slutten av 2019 skal PSA levere en kompakt varebil til Toyota, som vil tilbys som en Toyota-modell på tvers av Europa.
Varebilen vil altså bli en Toyota-variant av nylig lanserte Peugeot Partner, Citroën Berlingo og Opel Combo.
Toyota har per i dag ingen varebil i det europeiske markedet i segmentene under Proace, så de fyller med dette et viktig «hull» i nyttekjøretøyporteføljen sin.
I likhet med sine tre søsken, skal også Toyotaen produseres på PSAs fabrikk i Vigo i Spania.
PSA og Toyota Motor Europe (TME) begynte samarbeidet om mellomstore varebiler i 2012, med Toyota Proace som produseres ved PSAs fabrikk i Hordain i Frankrike. Dette er som kjent samme bil som Peugeot Expert og Citroën Jumpy.
Etter at PSA kjøpte Opel, er det varslet at også nye Vivaro skal bygges på den samme EMP2-plattformen.
For fremtidige varebiler kommer Toyota til å bidra med industrielle investeringer og med å dekke utviklingskostnader.
«Målsetningen med det tettere samarbeidet er at begge selskaper skal bruke sine respektive styrker for å tilby både kompakte og mellomstore varebiler i Europa, og på den måten optimalisere utviklings- og produksjonskostnadene», skriver selskapene i en pressemelding.