-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fraktbørs tilgjengelig på mobilen
Nå kan du få TimoComs informasjon om frakt- og lasteromstilbud via mobilen mens du er underveis. Gratis.

”TimoCom to go” høres litt ut som en avansert kaffmix, men er i praksis et tilbud til brukerne av frakt- og lasteromsbørsen TC Truck&Cargo.
Nå kan man altså hente inn informasjon om aktuelle frakt- og lasteromstilbud via mobilen mens man er underveis. Tilbudet er utprøvd på det tsjekkiske markedet, og utvides nå til hele Europa.
Alle kjenner situasjonen: Man er underveis og må på kort varsel finne en passende returfrakt - men man mangler tilgang til TC Truck&Cargo® og har dermed ingen mulighet til å gå inn i programmet.
I slike tilfeller får TimoCom-kunder via et servicenummer nå informasjon om aktuelle frakt- og lasteromstilbud fra en rekke bransjeeksperter på kundens eget morsmål.
For at TimoComs kunder skal kunne bruke den mobile tjenesten med den datasikkerheten som på en datamaskin, må man imidlertid gjennom en viss prosedyre:
Du må ringe +49 211 88 26 88 26 fra en autoriserte mobiltelefon hvor nummervisning er aktivert og at mobilnummeret er oppført i TimoComs bransjekatalog TC Profile.
Etter en kort kontroll vil fagpersonalet stå til tjeneste for den som ringer. Marketing Director Christof Thesinga kommenterer:
- Uansett hvilken situasjon våre kunder befinner seg i, er det service som står i
høysetet hos oss. Også ved den nye muligheten er det viktig for oss å kunne gi svar på aktuelle frakt- og lasteromstilbud raskt og sikkert på kundens eget språk.