-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Renault dropper Transportmessen
Transportmessen i Lillestrøm i september blir ett merke fattigere. Det franske merket satser på andre aktiviteter i Norge.
- Vi har etter mange overveielser bestemt oss for å satse på andre aktiviteter i Norge, sier Jan Pedersen, Commercial Trucks Manager i Renault Trucks Nordic i en pressemelding.
Pedersen understreker at det fortsatt er store planer for Renault Trucks Norge, for både egen organisasjon og nettverket. Målet er en markedsandel på 5 prosent i 2011.
- Beslutningen om ikke å delta i Lillestrøm var absolutt ikke enkel å ta, sier marketingsjef Bitten Vesterlund, og forklarer:
- Vi har i år deltatt på to andre messer i Norden med blandede resultater, og har derfor nøye overveid om messer er det riktige for oss akkurat nå. Og vår konklusjon er, at vi kan gjøre mer ved å bruke våre ressurser på andre marketingaktiviteter.
- Vi er av den oppfatning av slik situasjonen er akkurat nå, vil vi kunne oppnå mer ved å investere direkte i våre kunder, og fokusere våre ressurser på dem.
Vesterlund lover at Renault utover sommeren og høsten vil kjøre flere kampanjer i Norge med ”supergode tilbud til norske kunder”.
Hjemmesiden til Transport 2011 finner du her.