-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kutter ut Langendorf - satser på egenutviklet tippsemi
Nor Slep avslutter salget av Langendorf sine produkter i Norge og Sverige. Nå satser de i stedet tungt på revitalisert Quadro tippsemi.

Nor Slep AS har i over 15 år forhandlet og solgt produkter fra Tyske Langendorf på det Norske og Svenske markedet. Etter finanskriseåret 2009 har Langendorf vært gjennom forskjellige eierstrukturer og i 2016 overtok et Polsk firma aksjemajoriteten i Langendorf.
Nå melder Nor Slep AS at de i samråd med Langendorf har valgt å avslutte samarbeidet. Ifølge meldingen ønsker Langendorf å forbli på det norske markedet og de vil derfor distribuere sine produkter via andre kanaler i løpet av januar 2018.
Nor Slep besitter fortsatt et omfattende delelager og vil fortsette å yte service og delesalg til alle som har et Langendorf produkt levert av Nor Slep.
Fremover vil Nor Slep satse tungt på egenutviklede QuadroWall tippsemitrailer.
"Denne har tidligere kun vært levert med Gullkantdumper, men vil fremover også leveres med HalfPipe dumper og tekniske modifikasjoner i chassiset, noe som vil redusere egenvekten betydelig. Quadro har en enestående chassisdesign som ingen andre tilbyr, hverken i Scandinavia eller Europa", skriver selskapet.