-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Skreddersydd for Sola
Sola og Solaris har funnet sammen om mer enn bare felles bokstaver.

ANBUD: Den fremmadstormende polske bussprodusenten Solaris har gjennom sitt norske importselskap Solaris Norge AS tatt mål av seg om å være ledende leverandør av flyplassbusser her til lands.
Som bildet viser har de akkurat levert en skreddersydd 12-meters-løsning til Avinor og Stavanger Lufthavn Sola. Fra før vil mange flyplasspassasjerer som reiser over Gardermoen være kjent med Solaris leddbusser der i gården.
På Sola var det ikke nødvendig med like stor kapasitet. Med utgangspunkt i en standard 12-meters lavgulvsbuss, som så har fått dørløsninger med 2+2+2 på høyre side og 2+2 på venstre side, har man kommet fram til en løsning begge parter synes fornøyd med så langt.
- Vi opplevde at Solaris ga god respons på våre krav og et sterkt ønske om å levere et kvalitetsprodukt til en fornuftig pris, opplyser saksbehandler Knut Haadem i Avinor.
Det hører med at i anbudet som ble utlyst 1. mars i år, ble vektingen satt til 40 % pris og 60 % kvalitet.
Avinor har for øvrig hatt stor tro på at en buss bygget på et standard chassis vil være den beste løsningen til formålet.
I den leverte bussen sitter en Paccar(DAF)-motor og girkasse fra Voith.
På bildet, fra overlevering i ruskevær, ser vi fra venstre ettermarkedssjef Helge Hansen i Solaris og Stein Ims fra Stavanger Lufthavn Sola.