-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Pilot minsker CO2
Takket vær et pilot-prosjekt for Frankfurts indre by viser UPS hvordan de sparer 25 tonn CO2 per år.

E-Commerce, Same-Day-Delivery og andre tilsvarende program gjør at stadig flere pakker skal fraktes inne i tette bykjerner. Det betyr, i hvert fall til nå, transport fra store depoter utenfor sentrum til den sentrumsnære mottakeren.
I oktober i fjor startet UPS et forsøk i Frankfurt sentrum der de forsøkte å kvitte seg med forbrenningsmotorer i den siste fasen av utleveringen. Prosjektet skal vare i to år, og Frankfurt By er blant partnerne i piloten.
Det ble opprettet flere mikro-depoter på sentrale steder i sentrum. Og derfra skjer utleveringen utslippsfritt, for eksempel med elektriske lastesykler, eller til fots.
I tillegg er det satt inn to eksperiment-hybridbiler for å betjene utkanten av Frankfurt. 50 kilometer på strøm, men med rekkeviddeforlenger hvis det blir krise.
I følge UPS kan dette opplegget eliminere tre vanlige varebiler, hvilket vil si 32 liter diesel daglig, som tilsvarer 85 kilo CO2 som kan ganges opp til 25,5 tonn for et helt år. .