-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Brussel blir Volvo-hybrid
Volvo skal levere 90 elektrifiserte busser til Brussel.

Volvos hybrid-busser er åpenbart populære i Belgia. For temmelig nøyaktig ett år siden fikk svenskene en ordre på 90 slike busser sammen med 12 ladestasjoner.
55 av bussene skulle til Charleroi og 35 til Namur. Leveransene begynte sist høst, bestilleren heter TEC og når alle disse bussene er på plass vil TEC ha totalt 101 av Volvos hybridbusser og 15 ladestasjoner (som leveres av ABB) i området.
Men for Volvo blir det bare å fortsette å bygge busser for Belgia. For nå har Brussel meldt seg på med en bestilling på – nok en gang – 90 eksemplarer.
Denne gangen heter oppdragsgiveren STIB/MIVB og de sier at ordren vil være ferdig levert ved utgangen av neste år.
Bussene er også denne gang 12 meters 7900 H og er et ledd i kollektivtransportselskapets planer om å være komplett elektrifisert innen 2030.
Volvo skryter selvfølgelig svært av Belgia som foregangsland. «De har tatt en ledende rolle i å utvikle sentrumsnær kollektivtrafikk til å være forurensings- og støy-svak» sier Håkon Agnevall, self for Volvo Bus Corp.
Og selvfølgelig er han spesielt fornøyd med denne siste bestillingen for det betyr at Volvo nå har passert 4.000 elektrifiserte busser på verdensbasis.