-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
3 nye Scania til Nordtrafikk Buss
For første gang har Nordtrafikk Buss investert i nye Scania-busser. Avdelingen i Harstad har tatt i bruk en ny Scania Omniline som flybuss mellom Harstad og Evenes, mens avdelingen i Trysil i Hedmark snart setter to nye Scania Irizar Century inn i trafikken til Trysil-ekspressen mellom Trysil og Oslo.


Tre sentrale personer foran Nordtrafikks første nye Scania buss. Fra venstre distriktssjef i Scania, Frank Nystad, avd.leder Steinar Johnsen i Nordtrafikk Buss avd. Harstad og salgsdirektør Jarl Ilaug fra Norsk Scania AS.
Tre sentrale personer foran Nordtrafikks første nye Scania buss. Fra venstre distriktssjef i Scania, Frank Nystad, avd.leder Steinar Johnsen i Nordtrafikk Buss avd. Harstad og salgsdirektør Jarl Ilaug fra Norsk Scania AS.
–Det skal bli spennende å se hvilke resultater vi får på denne i trafikken på Evenes. Så langt har vi positive tilbakemeldinger fra sjåførene og er sikre på at bussen også faller i god smak hos de reisende, sier avd.leder Steinar Johnsen i Nordtrafikk Buss avd. Harstad.
–For oss er dette en milepæl, å få levere tre nye Scania busser til Nordtrafikk som er en stor buss-operatør i Norge og ikke minst her i Harstad-distriktet, sier Scanias distriktssjef i Ofoten og Vesterålen, Frank Nystad.
Nordtrafikk har 3 flybusser som går mellom Harstad og Evenes Flyplass og hele 43 busser i Harstad-distriktet. Hovedkontoret ligger på Sortland.
Flybussen er en Scania Omniline, lik de 7 Scania så langt har levert til en annen stor buss-kunde, Fjord1. Bussen er bygd ved Scanias fabrikk i Estland, er utstyrt med åpne hattehyller, bagasjerack ved midtdøren, regulerbare seter og friske fine farger i innredningen. Bussen er 12,70 meter lang med plass til 47 passasjerer.
Bussen er bygd på Scania-chassis L94 og karosseriet heter altså Omniline, et karosseri i aluminium. Den er utstyrt med en 9 liters motor på 300 hk og har girkassen GR801 med innebygd retarder og ComfortShift.
Når bussen er i full drift vil den ikke stå mye stille, kun fra lørdag kveld til søndag morgen.
De to bussene som skal gå med utgangspunkt Trysil, skal gå i Nor-Way Bussekspress sine farger med dekoren Trysil-ekspressen på sidene. Bussene er Scania Irizar Century i den nyeste versjonen, med topp turistbusskomfort og med alt tenkelig utstyr for best mulig trivsel for både sjåfør og passasjerer. Bussen har en 380 hk motor og det automatiserte girsystemet Opticruse.