-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
70 millioner i "belønning" for ex-sjef i MAN
Etter eget ønske het da Håkan Samuelsson gikk av som MAN-sjef sent i fjor.

Sannheten er nok en helt annen, men når det nå går det fram av MANs årsrapport for 2009 at han fikk en sum tilsvarende snaue 60 millioner norske kroner i sluttvederlag kan vi nok regne med at betingelsene blant annet inkluderer at vi ikke skal få vite så meget mer om hva som egentlig skjedde.
Så da får vi bare gjette oss til hvordan han måtte takle sitt forgjeves forsøk på å kjøpe opp Scania for eksempel. Hans fiendtlige bud på høsten 2006 resulterte bare i 17 prosent av den stemmeberettigede kapitalen og null innflytelse. Men det kostet skjorta.
I siste kvartal i fjor måtte denne aksjeposten skrives betraktelig ned og Scania-kursen siden den gang har sunket med 50 prosent.
I dag er det Volkswagen-gruppen som avgjør fremtiden til disse to lastebilgigantene, og alt tyder på at det går mot, i hvert fall, et tett samarbeid. Eller kanskje en fusjon, med Volkswagens tunge biler i Brasil som en tredje partner.
Det er mulig de 60 millionene, pluss fjorårets normale lønn på godt over 10 mill kompenserer noe, men han ville nok heller vært vellykket industristrateg og høvding over begge disse to lastebilgigantene.