-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
70 millioner i "belønning" for ex-sjef i MAN
Etter eget ønske het da Håkan Samuelsson gikk av som MAN-sjef sent i fjor.
Sannheten er nok en helt annen, men når det nå går det fram av MANs årsrapport for 2009 at han fikk en sum tilsvarende snaue 60 millioner norske kroner i sluttvederlag kan vi nok regne med at betingelsene blant annet inkluderer at vi ikke skal få vite så meget mer om hva som egentlig skjedde.
Så da får vi bare gjette oss til hvordan han måtte takle sitt forgjeves forsøk på å kjøpe opp Scania for eksempel. Hans fiendtlige bud på høsten 2006 resulterte bare i 17 prosent av den stemmeberettigede kapitalen og null innflytelse. Men det kostet skjorta.
I siste kvartal i fjor måtte denne aksjeposten skrives betraktelig ned og Scania-kursen siden den gang har sunket med 50 prosent.
I dag er det Volkswagen-gruppen som avgjør fremtiden til disse to lastebilgigantene, og alt tyder på at det går mot, i hvert fall, et tett samarbeid. Eller kanskje en fusjon, med Volkswagens tunge biler i Brasil som en tredje partner.
Det er mulig de 60 millionene, pluss fjorårets normale lønn på godt over 10 mill kompenserer noe, men han ville nok heller vært vellykket industristrateg og høvding over begge disse to lastebilgigantene.