-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
70.000 Statoilkopper solgt siste uken før jul
En av Norges mest populære i-siste-liten-julegaver ble kjøpt på Statoli-stasjonen.

22 500 nordmenn var innom en Statoilstasjon på lille julaften og julaften for å kjøpe Statoilkoppen som gir gratis varm drikke et helt år.
Siste uken før jul ble det solgt nærmere 70 000 kopper. For stressede handlere som venter til siste liten med å kjøpe inn de siste julegavene har Statoilkoppen blitt et populært valg og er nå blant Norges mest solgte ”i–siste-liten”-gaver.
Konfekt har alltid vært en av bensinstasjonenes største varegrupper i julen og har lenge vært øverst på statistikken over de mest populære ”i siste liten” julegavene.
På julaften i fjor ble det hos Statoil solgt 1500 konfektesker, 77 ganger så mye som på en vanlig dag. Andre populære gaver er musikk og film; i fjor ble det solgt 4500 CD’er og DVD’er på julaften som er nesten tre ganger mer enn en vanlig salgsdag.
Statoilkoppen, som er i ferd med å bli et nasjonalt ikon på linje med ostehøvelen, selger nå mer enn konfekt, blomster, cd’er og DVD’er til sammen i dagene før jul.
På lille julaften og julaften i fjor ble det solgt over 15 000 kopper, i år har salget steget til 22 500 kopper. Det er 7500 flere kopper enn tilsvarende periode i fjor.
-Salget av Statoilkoppen har skutt i været det siste året og jeg tror vi trygt kan si at koppen har blitt Norges mest populære ”i-siste-liten”-gave. Vi har sett en klar økning av kunder som svipper innom nærmeste bensinstasjon for å kjøpe koppen, og vi kan røpe at det er ikke bare menn som handler julegaver i siste liten.
Det er nok mange pappaer som har fått en Statoilkopp under treet i år, sier sjef for kategoriutvikling i Statoil, Ole Erik Samseth.
Statoil lanserte nylig 2010-utgaven med nytt og forbedret lokk, og siden lanseringen er det solgt over 300 000 kopper, flere tusen mer enn samme periode i fjor. Koppen har i foregående år vært fast inventar i hver fjerde nordmanns bil. Nå har Statoil satt seg ny målsetning om at hver bil i Norge skal ha sin Statoilkopp.
Historiske salgstall:
2004: 200 000 Statoilkopper
2005: 400 000 Statoilkopper
2006: 500 000 Statoilkopper
2007: 650 000 Statoilkopper
2008: 700 000 Statoilkopper