-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ny SsangYong til Genève
SsangYong skal vise et nytt konsept – forslag til en framtidig SUT – på Genève-utstillingen neste måned.

Som man kan resonnere seg frem til er bilen basert på en Actyon Sports, men den har fått et mer moderne uttrykk enn dagens pickup (som forsiktig sagt i en parentes har et spesielt utseende) - noe som neppe vil skade interessen for bilen.
Actyon Sports kom til Norge i 2007
I format er SUT 1 konseptet ganske lik opphavet, med en lengde på 4.985 mm, en bredde på 1.910 mm og en høyde på 1.755 mm. Akselavstanden er på sjenerøse 3.060 mm.
Motoren er en 2,0-liters diesel som tilfredsstiller kravene i Euro 5. Den har 155 hestekrefter og et dreiemoment på 360 Newtonmeter i området 1500-2800 omdreininger.
Bilen kan leveres med 6-trinns manuell eller automatkasse, med drift på to eller fire hjul. Den skal selges i Europa og andre markeder fra 2012, så denne bilen er nok så godt som produksjonsklar.