-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Amarok blir europeisk
Volkswagens nye pickup har en fin kombinasjon av nytte og komfort. Men tysk, det er den langt ifra.

Amarok var den klare vinneren av vår store pickuptest for halvannet år siden, og ikke overraskende er den godt mottatt i markedet.
I sitt første hele salgsår, 2012, var det kun etablerte Toyota Hilux som slo Amarok i pickup-klassen med 962 mot 680 biler i følge registreringsstatistikken fra OFV.
Så langt har de norske Amarok’ene måttet gjennom en lang sjøreise før de kom til landet, modellene er nemlig produsert i Pacheco i Argentina.
Men nå skjer det endringer, heretter skal pickupen også produseres ved VWs gigantiske anlegg i Hannover. Derfra skal det hver dag rulle 185 Amarok av samlebåndet, tilsvarende en årstakt på 40.000 biler for markedene i Europa og Afrika.
Med produksjon i Hannover vil ventetiden bli kortere for europeiske kunder. Amarok SingelCab skal fortsatt produseres i Argentina, og fabrikken skal fortsatt produsere de andre variantene for markeder i Latin-Amerika og Australia.
VW-fabrikken i Hannover har lange tradisjoner med å produsere nyttekjøretøy. Siden 1956 er fem generasjoner av VW Buss levert fra fabrikken med til sammen 8,5 millioner av modellvariantene Transporter, Caravelle, Multivan og California.
I tillegg er om lag én million av LT, Taro og MAN-G lastebiler produsert ved fabrikken som også har levert noen titusener Beetle og en rekke skreddersydde biler basert på Multivan.
Fabrikken i Hannover er meget effektiv, har høy kapasitetsutnyttelse og er godt egnet til å produsere flere modeller samtidig. I tillegg til nyttekjøretøyene og nå Amarok, leverer fabrikken også ferdig lakkerte karosserier av Porsche Panamera.