-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Komplette arbeidsjern til Kaare Mortensen
Hele 10 komplette Volvo-sett er levert Kaare Mortensen Oslo-Akershus AS i Drammen. Entreprenøren dreier fra kun leietransport til mer egentransport.


EGENTRANSPORT: Kaare Mortensen Oslo/Akershus AS ble startet i 2007, og har til nå leid inn all transport fra BAT for oppdragene sine.
- Vi er veldig fornøyd med Kai Roger Larsen og Torfinn Brenna hos BAT, men ønsket nå å bygge opp vår egen flåte med biler for bl.a. å være mer synlige i markedet og på byggeplassene, forklarer daglig leder Stein Inge Eriksen i Kaare Mortensen Oslo/Akershus AS,.
- Den viktigste grunnen er dog at vi ønsker å sitte igjen med bedre fortjeneste på oppdragene og dermed kunne være mer konkurransedyktig, legger Eriksen til.
- Transport står for cirka en tredjedel av omsetningen vår, så det sier seg selv at det er en betydelig strategisk investering for oss. Vi kan i utgangspunktet ikke så mye om lastebiler i seg selv, men gjennom samarbeid med Volvo Truck Center Drammen fikk vi god innføring i kvalitet, sikkerhet, økonomi og drift av bilene som gjorde at valget falt på Volvo
Bilene er skreddersydd av Volvo Truck Center i Drammen, og skal være spekket med det nyeste og beste innen teknikk, sikkerhet og komfort. Påbygget både på bilene og trippelkjerrene er levert av Maur i Svelvik.
- Det er sjelden vi leverer ti biler på en gang, og i hvert fall ti biler og hengere som i dette tilfelle, sier salgsansvarlig Øyvind Nicolaysen på Volvo Truck Center Drammen.
- At bilene ble akkurat slik de fremstår i dag kom etter en lang og god prosess med kunde Stein Inge Eriksen hos Kaare Mortensen Oslo/Akershus AS. Vi satte oss ned og så på transportbehovet deres, og hvilke tjenester og kompetanse vi kunne tilby til opplæring og drift.
- På overleveringsdagen samlet vi sjåførene og gikk gjennom alle detaljer ved bilene. Sjåførene er veldig erfarne så det gikk fint
De 10 bilene er alle Volvo FH 540 6x4 Euro 6 med 26 tonns luft-tandem. Bilene har VEB+, retarder og navreduksjon. Førerhusene står ikke tilbake for komforten langtransportbilene har. Det er valgt langt førerhus med førerhuspakke Artic med 1 køye. Bilene har xenon hovedlykter.
Påbygget er Maur G07 Goldstar med 11 m3 dumperkasse med eksosoppvarmet bunn og luftstyrt VBG 795 hengerfeste. Hengerne er en 3-akslede Maur trippelkjerrer med samme dumperkasse som på bilen.
FRA OVERLEVERINGEN: Øyvind Nicolaysen (Volvo), Roger Thorvaldsen (Maur), Stein Inge Eriksen, daglig leder i Kaare Mortensen Oslo/Akershus AS og Christian Riise fra Maur Bilpåbygg AS. Foto. Volvo.