-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Baltikum-expressen
Ford bygger nå spesialutgaver av Transit, øremerket for spesielle oppgaver for spesielle kunder på spesielle markeder.
Det er åpenbart økningen i den internasjonale varetransporten med 3,5 tonns biler som har fått Ford til å introdusere en ganske spesiell Transit.
Det dreier seg om chassis med førerhus, der chassiset er forlenget til 4.522 mm akselavstand – den lengste på en forhjulsdrevet bil, ifølge Ford.
Førerhuset kan utstyres med en sove-pod, enten bak eller på taket.
Ford samarbeidet med et nettverk på nesten 200 påbyggere som alle vil være i stand til å bygge på et plan med kapell på denne nye modellen.
Ford sier at den vil kunne ta inntil 10 Europaller og har en «forventet» nyttelast på 950 kg.
Det er først og fremst i Polen, i Sentral-Europa og i Baltikum Ford ser et marked for slike biler.
- Forretningene blomstrer, sier Paul Bayes om de potensielle kundene. Han har ansvar for ombygging hos Ford Commercial Vehicles.
Han har allerede jobbet sammen med Carpol og Nadwozia Partner i Polen, som har bygget opp hver sin bil med de to forskjellige sleeper-mulighetene.
Ford minner om at 2,0 EcoBlue også kan fås i en høy-ytelse versjon, 160 hk og 390 Nm i stedet for 130 og 360. Og at man kan spesifisere en 95 liters tank, som gir større rekkevidde.
Modellen er også utstyrt med en rekke førerstøtte-systemer.
Dette er den første nye Transit-versjonen etter at de i fjor lanserte en 5 tonns utgave.
Også i fjor var Ford ledende varebilmerke i Europa. Det var sjette år på rad og endte med 87.139 Transiter på Euro20-markedene.