-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Kina-van for overklassen
Det er nok å se sofaen som tyter ut av bakdøren og sitter der i hvilestilling når bilen er parkert, for å forstå at dette ikke er noen vanlig flyttebil fra nærmeste utleiefirma.
Det er ikke noen vanlig bil i det hele tatt. Det er en konseptbil fra Guangzhou (GAC) og har fått det naturlige modellnavnet Space.
Egentlig ser en slik space og fasong ut til best å kunne bedrive ekspress taxi-trafikk på motorveiene – enten med passasjerer eller med hastegods.
Men i dette tilfelle ser det ut til at den i første rekke er beregnet på et publikum som ikke synes Cullinan er nok.
Og – enda mer vulgært – som ikke syns at Hongqi er nok grill.
Her går grillen fra hjørne til hjørne foran, i full høyde, med de vertikale stavene illuminert og med en bred og svært påfallende lysstripe over – for riktig å konkretisere hvor høy og bred grillen er.
B-stolpene er borte, fordørene åpnes forholdsvis konvensjonelt, mens de brede sidedørene er hengslet i taket. Hva er det ved den Tesla X-oppskriften som frister til gjenbruk?
Med sofa og to individuelle lenestoler har interiøret mer preg av lounge enn av lager og med et noe spesielt maskinrom har den mer preg av romferge enn av bil.
Fremdriften skal skje med et brenselcelle-oppsett som skal levere energi til en 180-hesters motor med 350 Nm. 650 kilometer blir rekkevidden og det blir en kjapp espresso det, dersom du skal greie å hyle den ned til tankingen er ferdig.