-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Mekaniker
NAF Senter Molde
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Trondheim
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Kina-van for overklassen
Det er nok å se sofaen som tyter ut av bakdøren og sitter der i hvilestilling når bilen er parkert, for å forstå at dette ikke er noen vanlig flyttebil fra nærmeste utleiefirma.
Det er ikke noen vanlig bil i det hele tatt. Det er en konseptbil fra Guangzhou (GAC) og har fått det naturlige modellnavnet Space.
Egentlig ser en slik space og fasong ut til best å kunne bedrive ekspress taxi-trafikk på motorveiene – enten med passasjerer eller med hastegods.
Men i dette tilfelle ser det ut til at den i første rekke er beregnet på et publikum som ikke synes Cullinan er nok.
Og – enda mer vulgært – som ikke syns at Hongqi er nok grill.
Her går grillen fra hjørne til hjørne foran, i full høyde, med de vertikale stavene illuminert og med en bred og svært påfallende lysstripe over – for riktig å konkretisere hvor høy og bred grillen er.
B-stolpene er borte, fordørene åpnes forholdsvis konvensjonelt, mens de brede sidedørene er hengslet i taket. Hva er det ved den Tesla X-oppskriften som frister til gjenbruk?
Med sofa og to individuelle lenestoler har interiøret mer preg av lounge enn av lager og med et noe spesielt maskinrom har den mer preg av romferge enn av bil.
Fremdriften skal skje med et brenselcelle-oppsett som skal levere energi til en 180-hesters motor med 350 Nm. 650 kilometer blir rekkevidden og det blir en kjapp espresso det, dersom du skal greie å hyle den ned til tankingen er ferdig.