-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Bruktbilselger
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Express leveranser
Kreative Ford-ingeniører har lekt seg med å parre en Transit Connect med komponenter fra en Focus RS. Resultat: En drømmebil for budbilsjåfører.

I forhold til varebilen er Connect X-Press senket med 70mm og lyden fra potta skal få deg til å tenke mer i retning rally enn ekspressleveranser. Rally-inspirasjonen er også tydelig i bilens interiør som består av skinn- og Alcantra-trekte sportsseter fra Recaro, X-Press ratt, startknapp på gulvet og instrumentpanel med bl.a. turbotrykkmåler og gearvarsel.
–Vi regner med at den klarer 0 til 100 på sju blank og at toppfarten vil ligge i området 210 km/t. Visse komponenter i varebilens drivlinje og understell er felles med Focus, så det var en kurant sak å bygge om bilen, sier Paul Sluimer, en av de ansvarlige bak prosjektet.
Connect X-Press er utstyrt med den samme 2-liters Duratec motoren som sitter i Focus RS. Her yter den 215hk og har et maks dreiemoment på 310 Newtonmeter. Den samme Quaife begrenset-slipp-diffen benyttes også og stoppegenskapene ivaretas av ventilerte skivebremser fra Brembo med en diameter på 325mm i front og 280mm bak.
Ford har neppe til hensikt å sette spesialbilen i produksjon, for markedet for en slik transportbombe ville trolig være ganske begrenset. Skjønt man skal aldri si aldri.