-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Express leveranser
Kreative Ford-ingeniører har lekt seg med å parre en Transit Connect med komponenter fra en Focus RS. Resultat: En drømmebil for budbilsjåfører.

I forhold til varebilen er Connect X-Press senket med 70mm og lyden fra potta skal få deg til å tenke mer i retning rally enn ekspressleveranser. Rally-inspirasjonen er også tydelig i bilens interiør som består av skinn- og Alcantra-trekte sportsseter fra Recaro, X-Press ratt, startknapp på gulvet og instrumentpanel med bl.a. turbotrykkmåler og gearvarsel.
–Vi regner med at den klarer 0 til 100 på sju blank og at toppfarten vil ligge i området 210 km/t. Visse komponenter i varebilens drivlinje og understell er felles med Focus, så det var en kurant sak å bygge om bilen, sier Paul Sluimer, en av de ansvarlige bak prosjektet.
Connect X-Press er utstyrt med den samme 2-liters Duratec motoren som sitter i Focus RS. Her yter den 215hk og har et maks dreiemoment på 310 Newtonmeter. Den samme Quaife begrenset-slipp-diffen benyttes også og stoppegenskapene ivaretas av ventilerte skivebremser fra Brembo med en diameter på 325mm i front og 280mm bak.
Ford har neppe til hensikt å sette spesialbilen i produksjon, for markedet for en slik transportbombe ville trolig være ganske begrenset. Skjønt man skal aldri si aldri.