-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Lastebilsug i USA
Mye tyder på at det blir nok et lystig år for lastebilprodusentene i USA i 2005. Fjoråret var første gang siden 2000 at man solgte over 200K klasse 8 enheter.

Desember 2004 ble en ny rekordmåned for de tyngste bilene i USA. Da økte salget med 45 prosent i forhold til 2003/12 og suget har fortsatt inn i det nye året. I hele Nord-Amerika ble det i fjor solgt 253.000 klasse 8 biler. Man kunne lett ha solgt 260.000, men de fantes simpelthen ikke. Så her var det ikke snakk om kontantrabatter, null prosent finansiering og andre incentiver, nei.
Det er mange gode grunner for at det heftige salget skal fortsette. Det er et sterkt økende behov for frakttjenester i USA, ikke minst på grunn av en konsentrasjon av produksjonsanlegg som nå forsvinner fra småsamfunnene. De store flåteeierne har latt bilene sine bli for gamle slik at de nå må skiftes ut på grunn av de høye vedlikeholdskostnadene. Og nye regler om renere dieselmotorer vil øke etterspørselen etter biler som møter de fremtidige kravene.
At fabrikkene selv har beregnet markedet dårlig og planlagt for lave innkjøp av komponenter fra underleverandører, har gjort at behovet langt fra er mettet.
Blant resultatene av alt dette finner vi at selv om ikke volumrekordene blir fornyet (både 1998, 99 og 2000 hadde høyere totalsalg) er det en rekke finansielle rekorder som virkelig blir banket. Det er ikke alle bilfabrikkaksjonærer som synes livet er tungt.