-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Kjøper fabrikk
Prestisjeoppdrag til Canoo
I juli fortalte de at Walmart hadde bestilt 4.500 distribusjonsbiler for last-mile leveringer. Samme måned valgte US Army Canoo for nærmere analyser i forbindelse med en kommende storkontrakt. I august ble de første testbilene til Walmart levert.
I oktober tegnet Zebra, et flåtestyringsprogram, bindende kontrakt om kjøp av 3.000 biler fra Canoo – og Kingbee, spesialist på utleie av varebiler, bestilte 9.300 biler, med en opsjon om utvidelse til 18.600 biler.
I starten av november kjøpte Canoo en fabrikk for batterimoduler i Oklahoma og en uke etter: et stort anlegg i Oklahoma City som skal bli bilfabrikk – klar til levering av de første bilene i 2023. Den får arbeidsplasser for flere enn 500 og er på full kapasitet, 20.000 biler/år, mot slutten av neste år.
Og så kom desember med beskjed om at US Army hadde bedt Canoo gå videre i å utvikle plattformen til en fullkvalifisert LTV – Light Tactical Vehicle.
Det betyr i prinsippet at den skal kunne alt. På planet skal man kunne montere alt fra person-moduler til utskytningsrampe.
Canoo har en konstruksjon som gjør det hele meget fleksibelt. Modultankegangen er dratt lengre enn hos de fleste og designen er såpass spennende at ingen vil være i tvil om at dette er nytt når de møter en Canoo for første gang.