-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
4x4 på VW Crafter likevel
Østerrikerne leverer. Og dermed er VWs allhjulslinje på nyttekjøretøy komplett.

Crafters tvilling - Sprinter - kommer med firehjulsdrift.
Nettopp derfor har det vært lett uforståelig hva som har hindret VW i å tilby dette.
For organisasjonen har i det lengste benektet at 4x4-Crafter er på gang, og har samtidig henvist til undersøkelser som viser at kun et svært lite del av markedet ønsker seg drift på alle fire.
Nå viser det seg altså at den østerrikske 4x4-spesialisten Achleitner i det stille har utviklet et 4Motion-system til Crafter.
Les YrkesBil-testen av nye VW Crafter 136 hk her.
Og som at på til promoteres av VW som et heavyduty, realt offroad-system. Systemet har premiere i dag 8. november i Paris i forbindelse med pressekonferansen for Dakar 2012.
VW Crafter 4Motion skal nemlig brukes som eskortekjøretøy under rallyet.
4x4-systemet kommer med permanent 50-50-fordeling og en diffsperre. Systemet er tilgjengelig på både 3,5- og 5,0-tonns-utgavene.
Ekstra sperre kan bestilles ekstra. Samtidig er understellet forsterket, og hele bilen er hevet ca. 10 centimeter. 4Motion kommer kun sammen med den sterkeste motoren på 163 hester /400 newtonmeter.
I følge pressemeldingen fra VW Nytte i Tyskland er bilen umiddelbart tilgjengelig for bestilling, men det er enda ikke klart om importøren Harald A Møller vil ta bilen til Norge.