-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser

Starco med nytt dekkmerke
- Målet er å gjøre Ascenso til det mest foretrukne landbruks- og truckdekkmerket i det norske markedet, sier Finn Stai og Jon Tafjord i Starco Norge AS.
Starco Norge AS er en del av den store nordiske dekkaktøren Nordic Tyre Group.
Nå melder selskapet at Nordic Tyre Group har inngått avtale med indiske Mahansaria Tyres om eksklusiv representasjon av varemerket Ascenso i Norge, Sverige, Finland og Baltikum.
Dekkfamilie
Ascenso er et off-highway dekkmerke som eies Mahansaria Tyres Private Limited.
Dette er den tredje slike satsningen av den anerkjente Mahansaria-familien. Gjennom tre tiår har de stått sentralt i oppbyggingen av dekkmerkene Alliance og BKT.
Mahansaria Tyres har investert 100 millioner USD i egen dekkfabrikk i India. Anlegget på 127.000 m2 har en årlig produksjonskapasitet på 70.000 tonn med dekk.
Ascenso distribueres i 78 land.
Klar målsetting
Starco Norge opplyser at de vil lagerføre et bredt utvalg dekk i landbrukssegmentet med fokus på de mest høyomsettelige dimensjonene. Dette inkluderer traktor drivdekk, hengerdekk og flotation-dekk.
Luftgummi dekk til gaffeltruck vil også lagerføres i et bredt utvalg. Alle truckdekk blir levert med slange og felgbånd.
- Vårt mål med Ascenso er å bli det mest foretrukne landbruks- og truckdekk merket i det norske markedet. Dette skal vi klare gjennom svært konkurransedyktige priser, bredt utvalg av lagerførte kvalitetsvarer, enkle bestillingsløsninger og dyktige fagfolk, sier Finn Stai og Jon Tafjord.