-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Michelin og Volvo inngår ny samarbeidsavtale
Michelin og Volvo-konsernet har skrevet en ny kontrakt som innebærer at Michelin fortsetter å være Volvos hovedleverandør av dekk.

Volvo og Michelin har samarbeidet tett siden 2003. I forbindelse med den nye avtalen har de to selskapene også besluttet å samarbeide om nye innovasjonsprosjekter.
Ifølge kontrakten som undertegnes 25. januar 2010, kommer Michelin til å forsyne Volvo med lastebildekk som originalutstyr til kjøretøy montert i Nord-Amerika, Sør-Amerika, Europa samt – for første gang – i Tyrkia.
Kjøretøyene selges og markedsføres som Volvo Lastevogner, Volvo Busser, Renault Lastebiler og Mack Lastebiler.
I forbindelse med undertegnelsen av den nye kontrakten besluttet begge parter også å intensivere sitt samarbeid innen forskning og utvikling. Målet er å utvikle dekkløsninger til fremtidige generasjoner av kjøretøy fra Volvo-konsernet, der Michelins bensinsparende dekk bidrar til energieffektivitet og miljøvennlig transport.
Michelins lettrullende dekk monteres allerede på de lastebilene som selges av Volvo-konsernet rundt om i verden. Michelin-dekkene gjør at transportselskaper kan redusere drivstofforbruket med minst to liter per 10 mil, og samtidig ha dekk med overlegen sikkerhetsytelse og lengre levetid.
Muligheten til å mønsterskjære, regummiere og siden mønsterskjære disse dekkene en gang til bidrar til ytterligere besparelser for transportselskapene.
– Michelin og Volvo-konsernet deler samme visjon for sosial og miljømessig bærekraftig mobilitet. I og med dette samarbeidet kommer Michelin til å gi Volvo innovasjoner som både forbedrer transportselskapets kapasitet og samtidig verner miljøet, sier Pete Selleck, som er ansvarlig for Michelins globale lastebilsdekkvirksomhet og er medlem av Michelins ledergruppe.