-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Fords Super Sjef: Tre tanker på en gang
Nå skal det med en gang sies at det kanskje er enklere å ha tre tanker når du er bil enn når du er sjef. Men Super Chief er altså navnet på en av Fords Detroit-konsepter.

Og for en sjef. Her er det tøffe tak. Den ser ut som den er hogd ut av granitt, og står fjellstøtt på sine 24-tommere med et uttrykk som om han er klar til å kjøre over alt som prøver seg. Inspirasjonen ser ut til å være store amerikanske lokomotiver fra midten av forrige hundretall.
Samtidig er den pakket med miljø-alibier. Motoren har faktisk norske aner, men det vil føre for langt å forklare. Systemet den bruker er nemlig utviklet ved Fords forskningsfilial på Høyskolen i Aachen, og kalles Tri-flex.
Fremtidstruck
Det betyr at den er fleksibel nok til å kunne brenne tre forskjellige drivstoff: hydrogen, E85 eller bensin. Skjønt, hvor rørende miljøriktig systemet blir når den koples til en ildsprutende V10 motor, kan man jo diskutere.
Det hele er basert på en F-250 og kan kanskje oppfattes som et signal på hvilken vei Fords store trucker skal ta i fermtiden.
Et kort øyeblikk trodde jeg det var dette selskapet som hadde sagt at nå skulle de konsentrere seg om de mindre bilene, fordi det var det folk ville ha nå.