-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Digitale tachografer: Ikke nå, men NÅ
EU innførte digitale tachografer (fartskrivere) 1. mai 2006. Etter denne datoen var det ikke mulig å registrere en ny lastebil i EU med gammeldags, analog skriver.

Fra samme dato ble den også påbudt i Norge, men fordi saken måtte behandles i EØS-komitéen, ble kravet i Norge utsatt etter at det egentlig var innført. En foreløpig dato for innføring av den digitale fartskriveren i Norge ble satt til april 2007.
Men saken ble behandlet i EØS-komitéen på torsdag 7. desember – og vedtatt – noe som medfører at digitale fartskrivere faktisk var påbudt i nye biler fra og med lørdag 9. desember.
Det betyr at det fra og med mandag morgen 11. desember ikke var anledning til å førstegangsregistrere nye lastebiler i Norge med analog skriver.