-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Digitale tachografer: Ikke nå, men NÅ
EU innførte digitale tachografer (fartskrivere) 1. mai 2006. Etter denne datoen var det ikke mulig å registrere en ny lastebil i EU med gammeldags, analog skriver.

Fra samme dato ble den også påbudt i Norge, men fordi saken måtte behandles i EØS-komitéen, ble kravet i Norge utsatt etter at det egentlig var innført. En foreløpig dato for innføring av den digitale fartskriveren i Norge ble satt til april 2007.
Men saken ble behandlet i EØS-komitéen på torsdag 7. desember – og vedtatt – noe som medfører at digitale fartskrivere faktisk var påbudt i nye biler fra og med lørdag 9. desember.
Det betyr at det fra og med mandag morgen 11. desember ikke var anledning til å førstegangsregistrere nye lastebiler i Norge med analog skriver.