-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Neste års internasjonale prisvinner
Om juryen av International van of the year har rett, blir 2012 bra for miljøet. Renault står bak vinneren.

Det er altså Kangoo Z.E., Renaults nye helelektriske varebil, som ble kåret til International Van of the Year 2012.
Juryen på 22 spesialiserte journalister fra hele Europa har for første gang valgt en elektrisk varebil.
Bilen fikk 104 av 168 mulige poeng, og tok tittelen foran nesen på Fiat Ducato og VW Caddy.
Renault Kangoo Z.E er allerede lansert i flere europeiske markeder i oktober i år.
YrkesBil har dessuten kjørt bilen i flere omganger - les omtale her - men den kommer dessverre ikke til det norske markedet før i september neste år.
Z.E. kommer med samme lastekapasitet og dimensjoner som sitt dieselutgavene takket være batteriets plassering under gulvet.
Bilen kommer for øvrig i tre versjoner, alle produsert på den opprinnelige Kangoo-fabrikken i Maubeuge i Frankrike.’
Det er toseters 3 kubikk, toseters 4,6 kubikk (Maxi) og femseters personbil (Maxi).
I Frankrike blir det totale CO2-utslippet, produksjon av bil samt av elektrisitet under bruk tatt i betraktning. Man kommer da ut på 12 gram CO2 per kilometer.