-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Neste års internasjonale prisvinner
Om juryen av International van of the year har rett, blir 2012 bra for miljøet. Renault står bak vinneren.

Det er altså Kangoo Z.E., Renaults nye helelektriske varebil, som ble kåret til International Van of the Year 2012.
Juryen på 22 spesialiserte journalister fra hele Europa har for første gang valgt en elektrisk varebil.
Bilen fikk 104 av 168 mulige poeng, og tok tittelen foran nesen på Fiat Ducato og VW Caddy.
Renault Kangoo Z.E er allerede lansert i flere europeiske markeder i oktober i år.
YrkesBil har dessuten kjørt bilen i flere omganger - les omtale her - men den kommer dessverre ikke til det norske markedet før i september neste år.
Z.E. kommer med samme lastekapasitet og dimensjoner som sitt dieselutgavene takket være batteriets plassering under gulvet.
Bilen kommer for øvrig i tre versjoner, alle produsert på den opprinnelige Kangoo-fabrikken i Maubeuge i Frankrike.’
Det er toseters 3 kubikk, toseters 4,6 kubikk (Maxi) og femseters personbil (Maxi).
I Frankrike blir det totale CO2-utslippet, produksjon av bil samt av elektrisitet under bruk tatt i betraktning. Man kommer da ut på 12 gram CO2 per kilometer.