-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Oppdaterer bestselgeren
Mercedes-Benz Vito/V-klasse retusjeres og lastes med mer komfort, mer førerstøtte og mer utstyr.
Tror du at Mercedes-Benz C-klasse eller en av de andre personbilene er bestselgeren fra stjernebilprodusenten sør i Tyskland?
Så feil går det an å ta.
Bestselgeren heter Vito med V-klasse som den mer påkostede varianten, og siden
lanseringen i 1996 er det registrert hele 46.479 av denne praktiske boksen på
norske skilt.
Nå skal det sies at de fleste av dem, 39.438, er varebiler, men også
7.041 er utstyrt med hvite skilt og ulike seteløsninger. Over 30.000 av dem er
den seneste varianten lansert i 2014.
Nyttekjøretøysjef Per Ragnar Johansen hos importør Bertel O. Steen unnlot ikke å trekke fram at bilen som politiet har flest av jevnlig figurerer som «linselus» i nyhetssendingene og at den som begravelsesbil er helt vanlig å foreta siste reise i.
– Dette er en plattform for mange applikasjoner, politi, brann, taxi, VIP-shuttle, rullestolbrukere og den perfekte bil for en stor familie. Bilen sørger for at du får lomper til pølsene, ny innmat i sikringskapet, tint opp dine frosne rør, fengselsfugler til tannlegen, svigermor til sykehus, halve lilleputtlaget til fotballkamp og hele familien inkludert svigerforeldre på Vestlandsferie, fortsatte Johansen.

Bilens plattform endres ikke og drivlinjene blir fortsatt diesel
og el. Elbiler til Norge tas kun med det største batteriet på 90 kWt netto.
Temperatur og bruk gjør batteriet på 66 kWt uinteressant.
Utvendig oppgradering handler i hovedsak om retusj med større grill
og mulighet til å få stjerne på panseret på V-klasse-varianten.
Innvendig er endringene langt større og inkluderer seneste generasjon MBUX presentert på 10,25 tommer stor multimediaskjerm, seneste generasjon ratt samt trådløs mobillading, blindsoneassistent, aktiv filholder og aktiv fartsholder bare for å ha nevnt en flik av valgene det er mulig å gjøre fra Mercedes-Benz svært omfattende tilvalgkatalog.
Stort sett kan det meste som leveres til personbilprogrammet også tilbys Vito/V-klasse-kunder.
Startpris på nye Vito er 575.046,- (eks. levering og mva) og 1.279.734,- (eks. levering og mva) for V-Klasse.